Powered By Blogger

Friday, February 18, 2011

Old friends..

Bagi saya kawan-kawan lama umpama berlian yang sangat berharga nilainya.Lagi lama kita kawan lagi bernilai sesebuah persahabatan itu.Dulu masa kecik bukan main lagi main sama-sama sampai kadang tidak ingat dunia.Bila besar panjang..langsung lupa dengan kenangan-kenangan bersama. Rasullulah kita sendiri pernah bersabda : Jika kita ingin mengetahui/mengenali siapa diri kita,hendaklah lihat pada sahabat kita.Dan ini sangat jelas di dalam memilih sahabat itu sangat penting.Dan syukur alhamdulilah dengan bantuan FB banyak juga kawan lama yang berjaya saya jejaki.Dan i am soo looking forward to meet some of them next week sebab saya akan bercuti-cuti ke KL dengan amirah next week....Hopefully saya dapat jumpa ramai kawan-kawan lama saya time tu.siukknyaaaa

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete