Powered By Blogger

Thursday, December 23, 2010

From Jungle to City!!

hmmm..percaya atau tidak sudah 3 tahun saya berkhidmat di dalam hutan Lembah Danum yang sangat istimewa di hati saya. Apa tidaknya,saya pregnant dan besarkan amirah ( my lovely dotter ) di hutan ini. Banyak suka duka yang berlaku semasa bertugas di sini ..kenangan manis sangat banyak..dan yang pahit tidaklah banyak sangat.Paling tak best ialah kalau anak sakit. Apapun itu semua tinggal kenangan, sebab pada masa ini saya berada di kampung dan sedang bercuti sakan..lebih-lebih pulak adik lelaki paling bungsu akan melangsungkan perkhawinannya pada 27hb ini disaksikan oleh semua saudara mara terchenta...
Inilah salah seorang ranger yang saya angkut dari danum merangkap driver kami pada masa itu iaitu mr zahid atau dengan nama panggilannya di danum Belon
Tada..2 staff saya yang bersusah payah membantu penghijrahan saya kembali bertugas di hq kota kinabalu..stefnous dan belon..kalau disuruh bergaya bukan main lagi..
Chenta hatikuu...anak gadisku yang sangat sopan dan ayu..amirah zahirah @ mia muahhh...sedang posing di bilik pengantin to be..

 View front the front side oh my parents home sweet home..dan kereta iteww milik sri norinah enterprise..hehehe
 Ketibaan adik lelaki yang membawa pulang bersama isterinya Mandy ..hepi sebab lama tidak jumpa dan pertama kali jumpa..
Dan untuk tatapan akhir..inilah dia ibu mithali tahun 2010 hehehe..sedang memujuk mia yang sedang malu-malu kucing dengan uncle yohannya dan aunty barunya aunty mandy..mula-mula jer tu..



No comments:

Post a Comment