Powered By Blogger

Friday, December 24, 2010

Christmas Eve..

Hola...

hmm..jangan terkesima dengan tajuk ini ok. well saya rasa sangat bertuah hidup di negeri sabah ini..sebab?...saya dilahirkan dari keluarga berbangsa dusun dan beragama islam..dan ini bermakna ahli keluarga saya terdiri daripada budaya dan agama yang pelbagai ..so..saya mempunyai datuk,aunty,uncle,sepupu yang beragama kristian  dan meraikan krismas...kami semua hidup harmoni sebagai sebuah keluarga yang HARMONI!yeayyyyy!!!

Malam ini, dinner family disertai oleh beberapa ahli keluarga dari sebelah mama iaitu uncle joel ( abang mama ), uncle danny ( adik mama ) dan roger ( cousin from sibu sarawak ).

we're having some small BBQ dinner..dan Mandy ( sister in law ) buat coleslow dan mashed poatoes..eh betul ka ejaannya tu..hehhe..hentam sajalah..

Esok pasti rumah ini akan dipenuhi denga hilai ketawa keluarga sebab all my siblings and families will be here.my sister bingo and family akan mendarat di tanah sabah seawal jam 8 pagi esok..yayyy..this will be niedal first stay in sabah!

27th Dec adalah hari yang ditunggu ..why?..nanti akan di beritahu okay..daaaa

Untuk santapan mata anda..FYI ini adalah tiger leech yang sengaja diletakkan di atas kepala one of my ranger ( belon ) in Danum Valley semasa latihan menyelamat di tempat kerja..disuruh simpan pewarna tapi tak real katanya..mau juga darah yang real!hahaha..kreatif dan inovatif gitu!bravo belon!

No comments:

Post a Comment